O tytule
Częstotliwość: miesięcznik
Na rynku od: 11.2007 r.
Nakład: 5000 egzemplarzy
„IT w Administracji” to miesięcznik informatyków i menedżerów IT sektora publicznego. Na jego stronach szczegółowo omawiamy zagadnienia najistotniejsze dla osób zaangażowanych w elektronizację instytucji publicznych.
Przedstawiamy rozwiązania dotyczące sprzętu i jego konfiguracji. Podejmujemy tematy związane z bezpieczeństwem sieci i zarządzaniem ruchem sieciowym. Pomagamy w wyborze użytecznych aplikacji stosowanych w administracji.
W każdym numerze dużo uwagi poświęcamy przepisom prawa – interpretujemy problemy prawne i opisujemy praktyczne zastosowanie ustaw i przepisów o informatyzacji.
Co roku redakcja nagradza udane wdrożenia projektów IT w urzędach, wręczając Skrzydła IT w Administracji, oraz promuje dobre rozwiązania sprzętowe i systemowe, przyznając tytuły Produkt Roku IT w Administracji.
Działy
- Temat numeru
- E-urząd i prawo
- Wdrożenia
- Technologie i praktyka IT
- Testy
Pismo dla
- informatyków zatrudnionych w urzędach gmin, miast, powiatów, województw, w instytucjach rządowych i agencjach państwowych
- informatyków zatrudnionych w jednostkach policji oraz wojska, sądach, prokuraturach, ochronie zdrowia, ośrodkach kultury, szkołach wyższych, zespołach szkół, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy
- administratorów sieci w wyżej wymienionych urzędach i jednostkach
- urzędników zarządzających procesem informatyzacji w instytucjach publicznych
Redaktor naczelny
Marek Staniewicz
Wieloletni dziennikarz i wydawca tytułów z branży ekonomicznej i IT – m.in. zastępca redaktora naczelnego miesięcznika komputerowego CHIP. Od 2011 r. pracuje w sektorze administracji publicznej, biorąc udział w pracach zespołów odpowiedzialnych za strategię rozwoju, promocję i komunikację, w tym elektroniczną, jednostek samorządu terytorialnego. Wykładowca akademicki – prowadzi zajęcia z zarządzania, marketingu, big data, consumer insights i business communication.