presscom

drukuj

Kariera

Chcąc zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, szczególną wagę przywiązujemy do profesjonalnego, wykwalifikowanego zespołu.

Jesteśmy firmą, która traktuje każdego pracownika indywidualnie. Staramy się połączyć możliwości i zainteresowania pracowników z potrzebami firmy.

Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w branży wydawniczej oraz szkoleniowej lub chcą takie zdobyć. Ze względu na specyfikę firmy jesteśmy stale otwarci na oferty osób zajmujących się pracą redaktorską lub sprzedażową.

 

 

W związku ze stałym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowiska:

Specjalista ds. PR / Copywriter

Potrafisz swobodnie napisać dobry tekst na każdy temat? 
Uwielbiasz kontakt z ludźmi? 
Szybko reagujesz na zachowanie otoczenia? 
Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów?

Zakres obowiązków:
  • pisanie i redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (treści m.in.: okładek książek, ulotek, reklam, mailingów)
  • pisanie i redagowanie pism formalnych oraz okolicznościowych
  • realizacja kampanii PR dla obecnych i nowych produktów (w tym nowych wydawnictw muzycznych)
  • tworzenie treści na strony www
  • budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
  • monitorowanie wydarzeń branżowych i nawiązywanie współpracy z ich organizatorami
  • współprowadzenie profili w mediach społecznościowych 

Wymagania: 

  • lekkie pióro
  • znajomość mediów społecznościowych
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • pomysłowość przy realizacji nowych przedsięwzięć
  • łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, socjologia)
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • możliwość uczestniczenia w nowych projektach oraz zdobycia nowych umiejętności i wiedzy
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju
 

 

aplikuj

Specjalista ds. administracyjnych i współpracy z podwykonawcami

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w ramach działu
  • przygotowywanie umów na podstawie szablonów i ich ewidencjonowanie
  • przydzielanie zadań i koordynowanie pracy osób zaangażowanych w projekty
  • współpracę z działem marketingu w zakresie produkcji i zamawiania różnorodnych materiałów marketingowych
  • kontakty z podwykonawcami – wysyłanie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków współpracy
  • ostateczną weryfikację różnorodnych plików wysyłanych do podwykonawców
  • przepływ informacji pomiędzy działami zaangażowanymi w prowadzone projekty
  • przygotowywanie kalkulacji, raportów i analiz
  • wspieranie działań przełożonego

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy w zespole projektowym
  • bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych
  • cierpliwości i skrupulatności w prowadzeniu dokumentacji
  • terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań
  • samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów
  • biegłej obsługi pakietu MS Office
  • prawa jazdy kategorii B
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z grafikami i drukarniami

Gwarantujemy:

  • ciekawą pracę w młodym zespole w organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
  • umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość uczestniczenia w targach branżowych

 

aplikuj

Lider Zespołu Opiekunów Klientów Kluczowych

Zakres obowiązków:

  • nadzorowanie pracy podległego zespołu
  • raportowanie wyników zespołu do zarządu
  • współpraca z innymi działami w firmie
  • rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników
  • motywowanie pracowników

Oczekujemy:

  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • pewności siebie i wysokiej kultury osobistej
  • skuteczności w działaniu
  • odporności  na stres
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stałą pracę
  • niepowtarzalną i przyjazną atmosferę
  • stałe wynagrodzenie oraz premie sprzedażowe
  • stałe godziny pracy (07:30 – 15:30) od poniedziałku do piątku
  • dogodną lokalizację - tuż przy C.H. Renoma
  • udział w wyjazdach integracyjnych
 

 

aplikuj

Specjalista ds. Obsługi Szkoleń

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • obsługę szkoleń i konferencji na terenie całej Polski
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą szkoleń
  • godne reprezentowanie firmy na zewnątrz

Wymagania:

  • prawo jazdy kat. B poparte doświadczeniem w prowadzeniu samochodu – warunek konieczny
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów
  • umiejętności organizacyjne
  • miła aparycja, kultura biznesowa
  • komunikatywność, operatywność
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność w wykonywanych obowiązkach
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w młodym, kreatywnym zespole
  • duże możliwości rozwoju
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość pozyskania nowych umiejętności i wiedzy

aplikuj

Pracownik Działu Sprzedaży Szkoleń

Zakres obowiązków:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (sektor administracji publicznej)
  • nawiązywanie partnerskich relacji z klientami
  • opieka posprzedażowa
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Oczekujemy:

  • łatwości wypowiadania się i nawiązywania kontaktów
  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku 

Oferujemy:

  • stałą pracę
  • pełne szkolenie wdrożeniowe
  • niepowtarzalną i przyjazną atmosferę
  • średnie wynagrodzenie na poziomie 2700 zł netto
  • stałe godziny pracy (07:30-15:30) od poniedziałku do piątku
  • dogodną lokalizację - tuż przy C.H. Renoma
  • udział w wyjazdach integracyjnych

 

aplikuj

Młodszy Specjalista ds. Aktualizacji Informacji o Klientach - CRM


Internet nie ma przed Tobą granic – zawsze znajdujesz w nim, to czego szukasz?
Wiesz, że MS Excel ma więcej funkcji niż kalkulator?
Cechuje Cię dokładność?

Na czym polega praca?

  • modyfikujesz istniejące oraz wprowadzasz nowe dane dotyczące naszych klientów
  • pozyskujesz informacje o potencjalnych klientach z różnych dostępnych źródeł
  • analizujesz i weryfikujesz informacje zawarte w bazie danych

Czego oczekujemy:

  • biegłej obsługi komputera
  • znajomości pakietu MS Office
  • łatwości poruszania się w internecie
  • dokładności i dobrej organizacji pracy
  • zaangażowania i inicjatywy

A co oferujemy:

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 16:00
  • wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • pracę w młodym zespole i pozytywnej atmosferze

Etapy rekrutacji:
Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych dokumentów aplikacyjnych. Wybrani kandydaci otrzymają do rozwiązania zadania. Wybrane w trakcie dwóch poprzednich etapów osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
 

aplikuj

Grafik Kreatywny

 

Masz głowę pełną pomysłów i ciekawe portfolio?
InDesign, Illustrator i Photoshop nie mają przed Tobą tajemnic?
Przygotowywanie materiałów do druku to dla Ciebie pestka?
Szukasz kreatywnego, ale stabilnego miejsca pracy?

Dołącz do naszego zespołu!

 

Będziesz odpowiedzialna/y za:

  • tworzenie koncepcji oraz projektowanie różnorodnych materiałów reklamowych
  • projektowanie okładek czasopism i książek
  • projektowanie na potrzeby internetu (grafiki na Facebooka, newslettery, banery)
  • przygotowywanie materiałów do druku
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie poparte ciekawym portfolio
  • bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop, Illustrator, Acrobat, InDesign
  • duża kreatywność, zmysł plastyczny i estetyczny
  • profesjonalne podejście do powierzonych projektów
  • dokładność i dobra organizacja pracy
  • umiejętność wydajnej pracy pod presją czasu
Dodatkowo ucieszy nas:
  • umiejętność lub chęć nauki modelowania 3D, a także montażu filmów (Cinema 4D, Premiere, After Effects)
  • zapał do rozwoju własnych umiejętności
  • zaraźliwy entuzjazm
Oferujemy, w zależności od preferencji, umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia.
 
 

aplikuj

Specjalista ds. PR / Copywriter

Potrafisz swobodnie napisać dobry tekst na każdy temat?
Uwielbiasz kontakt z ludźmi?
Szybko reagujesz na zachowanie otoczenia?
Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów?

Zakres obowiązków:

  • pisanie i redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (treści m.in.: okładek książek, ulotek, reklam, mailingów)
  • pisanie i redagowanie pism formalnych oraz okolicznościowych
  • realizacja kampanii PR dla obecnych i nowych produktów (w tym nowych wydawnictw muzycznych)
  • tworzenie treści na strony www
  • budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
  • monitorowanie wydarzeń branżowych i nawiązywanie współpracy z ich organizatorami
  • współprowadzenie profili w mediach społecznościowych 
Wymagania: 
  • lekkie pióro
  • znajomość mediów społecznościowych
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • pomysłowość przy realizacji nowych przedsięwzięć
  • łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, socjologia)

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • możliwość uczestniczenia w nowych projektach oraz zdobycia nowych umiejętności i wiedzy
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju 

Proces rekrutacji

Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych dokumentów aplikacyjnych. Wybrani kandydaci otrzymają do rozwiązania zadania. Wyłonione w trakcie dwóch poprzednich etapów osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. 

 

 

aplikuj

Redaktor / Sekretarz Redakcji


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • redagowanie i adiustowanie tekstów przeznaczonych do publikacji w czasopismach branżowych
  • ścisła współpraca z redaktorem naczelnym przy planowaniu i tworzeniu czasopisma
  • kontakty z autorami artykułów
  • dbanie o właściwy przepływ informacji i materiałów redakcyjnych pomiędzy redaktorami, korektą i działem DTP
  • czynne uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach branżowych związanych z czasopismami (konferencje, fora, szkolenia) w charakterze uczestnika, prowadzącego, moderatora
  • współtworzenie profilu Facebook

Wymagania:

  • doświadczenie w redagowaniu i pisaniu tekstów (lekkie pióro)
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (edytorstwo, filologia, dziennikarstwo)
  • bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny
  • znajomość mediów społecznościowych
  • zdolności organizacyjne i terminowość
  • umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w redagowaniu tekstów z zakresu np.: administracji publicznej, finansów publicznych, rachunkowości, prawa, nowych technologii

Oferujemy:

  • ciekawą pracę (również) przy nowych projektach wydawniczych
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju
  • możliwość pozyskania nowych umiejętności i wiedzy

aplikuj

design by VENTI